Plimbări printre ruinele Bucureştilor

Stimate cititor,

Am bucuria să te anunţ că articolul Plimbări printre ruinele Bucureştilor tocmai s-a transformat în capitol al primului volum din cartea Arhiva de geografie, un proiect publicistic la care lucrez încă din anul 2006 şi pentru care am efectuat cel puţin 84 de excursii pe teren, însumând o experienţă frumoasă de peste 200 de zile pe munte şi în zonele adiacente. La acestea se adaugă riscantele şi numeroasele incursiuni în spaţiile mai puţin cunoscute ale oraşului în care locuiesc, care merită cu orice preţ promovate.

cop1

Volumul are 408 pagini color (format 240×240 mm) care cuprind 551 de fotografii.

Atenţie: prezentul blog NU se închide, ba chiar se pregăteşte de articole proaspete, despre locuri puţin cunoscute! Salvează pagina la favorite sau abonează-te la actualizări pentru a te bucura de viitoarele materiale din volumul 2 al cărţii!

Cu deosebită consideraţie,

Andrei Ionel

10 thoughts on “Plimbări printre ruinele Bucureştilor

  1. Fain articol si blog! Stau in Bucuresti de cand m-am nascut si totusi nu il cunosc mai deloc. E interesant sa afli aspectele vechi ale unui oras. Poate ca ar fi fost interesant chiar sa ma apuc sa umblu pe strazi si sa imi bag nasu’ prin locurile vechi, dar n-am cu cine si cu ce, din pacate.🙂 Oricum, presupun ca au facut altii treaba asta deja, iar daca nu, ar fi bine sa o faca si sa publice pe internet, asa cum e cazul articolului de fata, sa se alcatuiasca un fel de revista online cu si despre locurile vechi din Bucuresti (daca nu exista deja).
    Sper sa traiasca mult si bine blogul asta.
    Toate cele bune!

  2. Multumesc mult!
    Habar nu aveam de tunelul acesta.
    De caile ferate abandonate ale orasului stiu, de exemplu prin 1986 cand mergeam la servici, trebuia sa asteptam la bariera spre gara Herastrau (linga fost ICL Pipera). Asta este relativ recent, dar am si amintiri mai vechi -cand ma ducea bunica la Gara Filaret, sa steptam pe tata ce era plecat la munca pe santierele Patriei! ori, vad ca la Filaret din 1960 nu mai ajung trenurile …
    Si la Politehica era o cale ferata, desi nu am vazut-o niciodata folosita. la fel, pe tei, linga Parcul Circului, mult timp mai era vizibila sina ce traversa strada.

  3. Articolul tău este absolut genial! Am fost student în București, am trăit acolo patru ani de zile și am fost în permanență convins că rămășițele de cale ferată – pe care le vedeam prin zona Progresului sau pe care le văzusem cândva, înainte să se înființeze Carrefour Orhideea – erau foste linii industriale construite pe vremea lui Ceaușescu. Nici prin gând nu mi-ar fi trecut că, de fapt, au făcut parte din primele magistrale de cale ferată ale României. Ca să nu mai zic că am lucrat o vreme în zona Pieței Delfinului (Pantelimon), fără să am idee că traversam imaginar, zi de zi, linia București Nord – Obor.

  4. Pingback: Tunelul Lujerului | Feeder

  5. Pingback: Exercitiu de imaginatie – cate lucruri am putea face daca nu am fi constransi de Sistem sa muncim pentru a supravietui… (edu58) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

WordPress.com Logo

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

Comentezi folosind contul tău Twitter. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

Comentezi folosind contul tău Facebook. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

Comentezi folosind contul tău Google+. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s