9 comments on “Tunelul abandonat de la Lujerului. Magistrala pierduta

  1. Fain articol si blog! Stau in Bucuresti de cand m-am nascut si totusi nu il cunosc mai deloc. E interesant sa afli aspectele vechi ale unui oras. Poate ca ar fi fost interesant chiar sa ma apuc sa umblu pe strazi si sa imi bag nasu’ prin locurile vechi, dar n-am cu cine si cu ce, din pacate. :) Oricum, presupun ca au facut altii treaba asta deja, iar daca nu, ar fi bine sa o faca si sa publice pe internet, asa cum e cazul articolului de fata, sa se alcatuiasca un fel de revista online cu si despre locurile vechi din Bucuresti (daca nu exista deja).
    Sper sa traiasca mult si bine blogul asta.
    Toate cele bune!

  2. Multumesc mult!
    Habar nu aveam de tunelul acesta.
    De caile ferate abandonate ale orasului stiu, de exemplu prin 1986 cand mergeam la servici, trebuia sa asteptam la bariera spre gara Herastrau (linga fost ICL Pipera). Asta este relativ recent, dar am si amintiri mai vechi -cand ma ducea bunica la Gara Filaret, sa steptam pe tata ce era plecat la munca pe santierele Patriei! ori, vad ca la Filaret din 1960 nu mai ajung trenurile …
    Si la Politehica era o cale ferata, desi nu am vazut-o niciodata folosita. la fel, pe tei, linga Parcul Circului, mult timp mai era vizibila sina ce traversa strada.

  3. Articolul tău este absolut genial! Am fost student în București, am trăit acolo patru ani de zile și am fost în permanență convins că rămășițele de cale ferată – pe care le vedeam prin zona Progresului sau pe care le văzusem cândva, înainte să se înființeze Carrefour Orhideea – erau foste linii industriale construite pe vremea lui Ceaușescu. Nici prin gând nu mi-ar fi trecut că, de fapt, au făcut parte din primele magistrale de cale ferată ale României. Ca să nu mai zic că am lucrat o vreme în zona Pieței Delfinului (Pantelimon), fără să am idee că traversam imaginar, zi de zi, linia București Nord – Obor.

  4. Pingback: Tunelul Lujerului | Feeder

  5. Pingback: Exercitiu de imaginatie – cate lucruri am putea face daca nu am fi constransi de Sistem sa muncim pentru a supravietui… (edu58) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

Lasă un răspuns

